wtorek, 8 listopada 2016

Post informacyjny! ♥

Hej, hej! Dzisiaj przychodzę do was ze wspaniałą wiadomością! 

Jakoś parę dni temu dostałam nowy komputer, więc pomyślałam, że SSO nie będzie mi się zacinało tak jak w przypadku mojego laptopa... (Po wymianie dysku nadal było to samo :/)
Kiedy go ogarnęłam z bratem do kupy  to od razu zainstalowałam SSO.
Niestety nie chciało się odpalić logowanie
Po prostu Star Stable nie chciało dopuścić mnie do zalogowania się. 
Zawiedziona i wkurzona ,,dałam se siana". xD
Ale dzisiaj odważyłam się jeszcze raz spróbować i ku mojemu zdziwieniu udało mi się odpalić SSO. Ku jeszcze większym zdziwieniu SSO się NIE zacinało! :D :D :D
Samo się naprawiło bo zawsze po podpięciu kompa wszystko się aktualizuje
i wgl. 

Więc teraz bez problemu będę mogła pisać o naszej ulubionej grze!



Może niedługo pojawi się jakaś teoria... :P







♥Bayooo!♥

♥♥♥Hortex♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ZASADY KOMENTOWANIA
1.Nie przeklinaj
2.Nie zaczynaj kłótni.
3.Nie reklamuj się, to strasznie wkurza!
4.Dbaj o poprawną polszczyznę.
5.Baw się dobrze! ^^