poniedziałek, 31 października 2016

Tomaszek złapany! ♥

Hej, hej! Przez tydzień nie miałam laptopa, ponieważ padł dysk... :/
Który został wymieniony na nowy, a co lepsze SSO mi się naprawiło! Nie wiem jak ale grunt, że działa! Od razu zabrałam się za szukanie Tomaszka (Thompsona)!

Dostałam od Catherine Silverstreet rozpiskę gdzie mogę go znaleźć. (DZIĘKI CI!)
Była to 21 z groszami, więc udałam się na Lustrzane Bagna. 
Czekając na niego 15 min (Albo więcej xd) wreszcie ujrzałam Tomaszka galopującego jak gdyby nigdy nic. Podjarana podjeżdżam do niego, i dostaję z pochodni. Tepło mnie do stajni. (Winnicy)
Zaczęłam czytać dymek... BUM! Komputer się wyłączył! DLACZEGO? xD
Zapomniałam go podłączyć do zasilania... :p (Rozładował się.)
Oto moja historia tygodnia. 
Całe szczęście znalazłam go dzisiaj o 18.00 w Głuchych Lasach!
Dostałam 100 Szylingów Jorvik oraz 100  Punktów Doświadczenia! (A to nawet dużo!)






Tak parząc na wygląd i na charakterystykę Thompsona to jest to jak dotychczas moja ULUBIONA
postać! ♥♥♥
Uwielbiam takie mroczne klimaty na SSO!


 ♥Bayooo!♥

♥♥♥Hortex♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ZASADY KOMENTOWANIA
1.Nie przeklinaj
2.Nie zaczynaj kłótni.
3.Nie reklamuj się, to strasznie wkurza!
4.Dbaj o poprawną polszczyznę.
5.Baw się dobrze! ^^